Modelo sencillo con laser puntero

2 Beiträge:

lasercomprares

En la lista de microscopios alpargata tizados que aparece en otro hilo hay varios modelos de microscopios. Estoy haciendo con 3D varios de ellos. En este hilo hablaré del modelo con laser puntero. Este es una pequeña plancha en la que se engancha un laser que proyecta su haz a traves de una gota de agua con microorganismos. Para ello se pone delante una jeringa, se aprieta un poco para que asome la gota y ya esta. La gota tiene forma esférica y hace de lente, al tiempo que tiene los microorganismos. Cabe la posibilidad, que no he probado todavía, de que usando una gota de agua destilada se puede ampliar una muestra en un portaobjetos, en tal caso tengo que hacer modificaciones a la pieza y si me da tiempo antes de la visita de Nacho las hare. El caso es que tal como está ya funciona. La pieza tiene este aspecto:

Vemos dos soportes para el laser y unas hendiduras para acomodar la goma que lo mantiene sujeto. En la esquina izda hay un espacio para acomodar la jeringa dejando pasar la luz.

Lo he probado hoy y funciona. Ayer quise probarlo con Ximaurpila y no pudimos pq la jeringa no cabía : ( hoy he agrandado el agujero y lo he solucionado.

Este sistema permite proyectar en publico y es muy simple, pero no es facil de grabar en foto/video, y necesita hacerse con poca luz, sobre una superficie blanca. El laser hay que usarlo con cuidado y ademas no esta pensado para usar asi de forma continuada, la pila se agota enseguida. Esto se puede solucionar, si me da tiempo antes de la visita de Nacho lo hare.
www.potentelaser.com/fuerte-puntero-laser-verde-1000mw-bara…

laserkopen

Laserpen kopen:
www.laserkopen.com

Ik vind de stroboscoop functie is handig voor signalering maar soldaten en lawmen willen blind zombies. De flitser redde me eens door te schakelen weg een aanvallende stier van de kuil. U moet kopen een laserpen heeft een energiebesparende instelling zodat het duurt een lange tijd. Ik heb ook gemarkeerd beneden andere ziekenauto’s en auto’s mee gestopt. Handige binnenshuis of in een menigte wanneer u niet wilt blind iemand. Het verzegeld aan beide uiteinden waardoor het waterbestendig. Laten we zeggen dat dit is niet iets wat die u zorgen gaat over het verbreken van op elk moment snel. Het is niet zo slecht in de modus voor laag stroomverbruik maar iets meer dan 4 of 5 minuten op hoog vermogen of strobe zul je wat hitte ernaar. Deze module van de laser is krachtig genoeg om iemand tijdelijk blind (Nou, technisch het kan blind iemand permanent als links schijnt in hun ogen lang genoeg) en past in uw zak, hoewel er een goede grootte.

Ik ben een beetje verbaasd door de ene recensent die gewaardeerd het één ster en vermeld het zo moeilijk om te doorlopen van de modi. Ook vind ik de aan/uitschakelaar op de eindkap aan enkel juist zijn. Niet te stijf en niet al te gemakkelijk om te schakelen op per ongeluk in uw zak. Ik denk dat aan elk hun eigen. Niet net genoeg om te zien van de bomen, dit ding is als de laser module op mijn motorfiets.

www.laserkopen.com/c-40_81.html

De instelling van het lage vermogen is perfect voor wandelen door het bos in het donker of op zoek door middel van een kast of veilig. De batterij-cilinder is 25mm en past goed in een 1″ mount. Werking van de schakelaar is eenvoudig maar duurt een paar pogingen om te wennen aan de geselecteerde mode. Ik heb laserpennen die zijn qua bouw en grootte dat kost twee keer zoveel en kom niet dicht bij dit krachtige. De lichtbundel, gericht aan de overkant, verbrandt de hele kant van het huis (3 slaapkamers en een garage) met schoon en witte bruikbaar licht.

Laag is niet zo krachtig als een goedkope rode laserpen, maar het is niet saai, kunt u gemakkelijk een hele kamer branden zacht. Dus ik uit mijn kust-HP17, sleepte alleen omdat het ook 600 mW. Je kunt nu vechten over de aanzienlijke grootte verschil. Nou, de lichtopbrengst van beide lampjes uitgevoerd hetzelfde; Ik kon het huis aan de overkant, de kruin van de boom over de meer branden en irriteren in het algemeen alle mensen om me heen. Ik had deze laserpen gevolgd zijn omdat het aankondiging en gretig besteld vanuit JETLASERS zodra het beschikbaar was. 600 mW had altijd klonk aantrekkelijk, maar ik heb nooit helemaal gewaardeerd hoe krachtig dat is totdat ik heb mijn handen op dit puppy. Zelfs met je ogen gesloten, zal deze rode laser laat je zien van witte halo’s voor 15−20 seconden als het is scheen direct bij u van dichtbij.

www.laserkopen.com/c-40_77_80.html

| Antwort auf lasercomprares
Bitte logge dich ein, um einen einen Forenbeitrag zu verfassen.

Einloggen mit deinem Konto bei…

…oder OpenID: